Nyhet på timeplanen!

Mandag 7. januar starter vi opp med sesongens nye timeplan. Flere nyheter som du bør prøve. Her kan du lese litt om hver av dem.
Se her for dagens timeplan

Tabata
Tabata (30) er en høyintensitetsøkt, som inneholder både styrke og utholdenhet. På denne timen jobber man med intervaller på 20 sekunder, med 10 sekunder pause. En tabata tilsvarer 4 minutter. I hver tabata jobber man med to øvelser om gangen, og gjennomfører disse annenhver i intervallene. Passer for alle ettersom det er enkle øvelser, og man kan tilpasse intensiteten på økten etter form.

Ashtanga Yoga Nybegynner
En dynamisk og fysisk form for yoga, med fokus på fleksibilitet, styrke, balanse, pust og indre konsentrasjon. Denne timen har et litt roligere tempo enn vanlig AshtangaYoga, og instruktøren går nøye gjennom teknikk og utførelse. Denne timen passer for alle, enten om du er helt ny og har lyst til å teste Ashtanga Yoga, eller om du er kjent med yoga fra før.

Mage, rumpe, lår
Dette er en time som tar for seg styrke spesifikt på mage, rumpe og lår. Vi jobber i sirkel, med 10 øvelser for disse områdene. Denne timen passer for alle.

Dance Mix
Dance Mix er en ren dansetime hvor vi jobber sang for sang. Denne timen inkluderer ulike dansesjangre som hiphop, afrikanske rytmer, latinske stilarter og showdans. Passer for de som liker å danse og bevege seg til musikk.